25.04.2024

Japanese Speaking Secretary in Real Estate

รหัสบริษัทลูกค้า: 28102

Detail

【Job Description】
- Providing interpretation services during meetings, negotiations, presentations, and other interactions with clients, partners, and stakeholders.
- Coordinating and scheduling meetings, both internally and externally.
- Attending meetings and accurately recording discussions, decisions, and action points. Producing clear and concise meeting minutes.
- Assisting in the preparation and organization of board meetings, general meetings, and other corporate events.

【Qualification】
- Need Experience of Interpreter, Admin, Secretary
- English: Business level(TOEIC700-)
- Japanese: Business level(N2-)

【Allowance & Benefit】
- Social Insurance
- Cost of Living 1,000THB
- Group Insurance : AIA: OPD 1400THB/Day (Not over 30 time/Month) Provided (After probation)
- Provident Fund : 3%
- Annual Holidays
- 1 - 3 years: 6 days
- 3 - 10 years: 12 days
- 10 years -: 18 days
【Location】
Asok, Bangkok

【Working Hour】
Mon-Fri, 09.00-18.00

ประเภทธุรกิจ 【NonMFG】Real Estate|不動産
สายงานที่เกี่ยวข้อง General Affairs-Administrator|総務
General Affairs-Interpreter|通訳
General Affairs-Secretary|秘書
General Affairs-Translator|翻訳
เงินเดือน 32,000THB~45,000THB
สถานที่ทํางาน BKK Central|バンコク中央
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง BTS Asok
นิคมอุตสาหกรรม -
เพศ Any/どちらでも
อายุ 28~45
ภาษา English: 説明まで十分可能|Business
Japanese: 説明まで十分可能|Business
Thai: 母語|Native