รหัสบริษัทลูกค้า: 28102
Detail
【Job Description】
- Providing interpretation services during meetings, negotiations, presentations, and other interactions with clients, partners, and stakeholders.
- Coordinating and scheduling meetings, both internally and externally.
- Attending meetings and accurately recording discussions, decisions, and action points. Producing clear and concise meeting minutes.
- Assisting in the preparation and organization of board meetings, general meetings, and other corporate events.
【Qualification】
- Need Experience of Interpreter, Admin, Secretary
- English: Business level(TOEIC700-)
- Japanese: Business level(N2-)
【Allowance & Benefit】
- Social Insurance
- Cost of Living 1,000THB
- Group Insurance : AIA: OPD 1400THB/Day (Not over 30 time/Month) Provided (After probation)
- Provident Fund : 3%
- Annual Holidays
- 1 - 3 years: 6 days
- 3 - 10 years: 12 days
- 10 years -: 18 days
【Location】
Asok, Bangkok
【Working Hour】
Mon-Fri, 09.00-18.00
ประเภทธุรกิจ | 【NonMFG】Real Estate|不動産 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง |
General Affairs-Administrator|総務 General Affairs-Interpreter|通訳 General Affairs-Secretary|秘書 General Affairs-Translator|翻訳 |
เงินเดือน | 32,000THB~45,000THB |
สถานที่ทํางาน | BKK Central|バンコク中央 |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Asok |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 28~45 |
ภาษา |
English: 説明まで十分可能|Business Japanese: 説明まで十分可能|Business Thai: 母語|Native |