รหัสบริษัทลูกค้า: 29059
Detail
【Job Description】
-Work closely with various departments.
-Oversee the efficient operation of HR&Admin, ensuring processes are optimized for effectiveness, and compliance.
-Lead and manage a team of employees, providing guidance and support as needed.
-Analyze data and make recommendations for improvements to processes, procedures, and systems.
-Stay up-to-date with industry trends and best practices, and apply this knowledge to drive innovation and growth.
-Ensure compliance with all relevant laws, regulations, and policies.
【Qualification】
-M/F
-40 years old up.
-Bachelor’s degree in human resources, Organizational Development, or a related field
-experience in Overall of HR&GA (Support HRD, Development, Training session of job tasks)
-Good communication in English
【Allowance & Benefit】
- Food fee (60 baht / day)
- Shift fee (only shift member)
- Provident fund
- Health and accident insurance
- Birth gift fee
- OPD fee (18,000 baht/year/person)
- Marriage gift fee
- Uniform and safety personal equipment
- Minibus
- Loan etc.
【Working Hour】
-วันจันทร์-วันศุกร์
-เวลา 8.00-17.00
ประเภทธุรกิจ | 【MFG】Chemical|化学 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง |
Executive-General Manager|ゼネラルマネージャー General Affairs-Administrator|総務 General Affairs-HR / Personnel|人事 |
เงินเดือน | 150,000THB~180,000THB |
สถานที่ทํางาน | Rayong|ラヨン |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | - |
นิคมอุตสาหกรรม | Rojana(Rayong) Industrial Park |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 40~48 |
ภาษา |
English: 説明まで十分可能|Business Thai: 母語|Native |