รหัสบริษัทลูกค้า: 29071
Detail
【Job Description】
- Handling VISA, Work Permit and 90 Days Report for Foreigner staff. (Non B Visa & WP)
- Assist all of Human Resources and admin duties such as Checking Time attendance, Recruitment, Office Supply, Company Activities
- Time Attendance and Checking OT
- Supervise and control Drivers teams and maid.
- Responsible for compensation & benefits, Employee’s birthday and company's activities.
- Ordering office equipment, Wi-Fi, Printer, Arranging car for staff and car's maintenance.
- Basic accounting and Coordinate with accounting firm.
- Other tasks as HR & Admin Manager's assignment
【Qualification】
- Femail 25-30 years
- Salary 20,000-25,000 Baht (As per Experiences)
- Working day: 6 days / week and work on alternate Saturdays (Can Work on Saturday as company condition)
- Can speak, writing and read in English (Intermedia Skill~) Require work experience in Visa and Work Permit at least 1 years~ and HR & admin job o least 1-2 years~
- Fast Learning,thorough person, Good Communication Skill, Cheerful, to be creative
- Can work under pressure, patient, Not job hoppers
【Allowance & Benefit】
- Social Insurance
- Medical Insurance
- Bonus
【Working Hour】
9.30-18.30 (Mon-Sat)
หยุดเสาร์ที่ 2 และ 4 ของเดือน
ประเภทธุรกิจ | 【NonMFG】Real Estate|不動産 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง |
General Affairs-Administrator|総務 General Affairs-HR / Personnel|人事 |
เงินเดือน | 21,000THB~23,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Thong Lo |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Female/女性 |
อายุ | 25~30 |
ภาษา |
English: 日常会話可能|Daily Thai: 母語|Native |