รหัสบริษัทลูกค้า: 29715
Detail
【Job Description】
- Partipate in planning work process for improve HR&GA Dept.
- Sharing experience and opinion for company development.
- Gather and analaze data for presentation and support team.
- Support company activities for increase work efficiency.
- Translate and communicate in TH-JP and other as assigment.
【Qualification】
- Male / Female age not over 35 years.
- Bachelor degree in any field,Direct experience in planning task.
- Good communication and presentation skills.
- Logical thinking and good communication and presentation skills.
- Strong leadership skill service-minded and can-do attitude.
【Allowance & Benefit】
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- เบี้ยขยัน (เฉพาะบางตำแหน่ง)
- ค่าล่วงเวลา
- ค่าคอมมิชชั่น (เฉพาะบางตำแหน่ง)
- ประกันชีวิต, ค่ารักษาพยาบาล
- ประกันสังคม
- โบนัสประจำปี ปีละ 2 ครั้ง (ตามผลประกอบการและผลประเมินการทำงาน)
- ปรับเงินเดือนประจำปี ปีละ 1 ครั้ง
- เงินช่วยเหลืองานศพกรณีบุคคลในครอบครัวเสียชีวิต
- ยูนิฟอร์ม (เฉพาะตำแหน่งบริการลูกค้า)
- ฝึกอบรมภายในและภายนอก
- ค่าที่พักและเบี้ยเลี้ยง (กรณีเดินทางต่างจังหวัด)
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี กิจกรรมกีฬาสี งานสงกรานต์ ฯ
- วันหยุดตามประเพณีไม่น้อยกว่า 13 วัน (ตามประกาศวันหยุดของธนาคารแห่งประเทศไทย)
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ลาเนื่องในวันเกิดพนักงาน
- ลาพักร้อนประจำปี (ตามอายุงาน)
- ลาป่วยตามกฎหมายแรงงาน
- ลากิจกรณีบุคคลในครอบครัวเสียชีวิต
【Working Hour】
วันจันทร์-วันศุกร์, 09.00-18.00 น.
ประเภทธุรกิจ |
【NonMFG】Other Finance|その他金融 【NonMFG】Customer Finance|消費者金融・クレジット・信販 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง | General Affairs-Interpreter|通訳 |
เงินเดือน | 45,000THB~65,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | MRT Sukhumvit |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 25~35 |
ภาษา |
English: 説明まで十分可能|Business Japanese: 説明まで十分可能|Business Thai: 母語|Native |