11.11.2024

Service Office Receptionist / Sales Coordinator (Japanese Speaking: N3)

รหัสบริษัทลูกค้า: 29820

Detail

【Job Description】
▶Receptionist & Customer Service duties:
- Manage front office and greet customers.
- Handle administrative tasks, reports, and complaints.
- Organize meetings, maintain property, and manage operations.
- Process incoming communications and coordinate maintenance.
- Plan special events and manage media creation.
▶Sales Coordinator duties:
- Manage sales documents and transactions.
- Support sales activities and customer inquiries.
- Create and publish advertising media online.
- Provide after-sales support and maintain supplier relationships.
▶Sales Staff duties:
- Focus on acquiring tenants/customers through online channels.
- Develop strategies for customer acquisition.
- Prepare sales reports and promote marketing online.
▶Business Supporter duties:
- Handle visa and work permit processes.
- Pre-notify immigration for 90-day reports.
▶Other Duties:
- Perform additional tasks as assigned by management.
- Arrange team meetings and prepare presentations.

【Qualification】
- Female only
- New Graduate is OK
- Japanese Language Efficiency: JLPT N3 (or equal skill in speaking)
- Good command in English.

【Allowance & Benefit】
- โบนัสประจำปี (ตามผลประกอบการ)
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพ
- เบี้ยขยัน
- ยูนิฟอร์ม
- งานเลี้ยงประจำปี
- ค่าล่วงเวลา

【Working Hour】
วันจันทร์-วันศุกร์, 09.00-18.00

ประเภทธุรกิจ 【TRD】Medical Appliance|医療機器
【NonMFG】Welfare/ Hospital|医療・福祉
【NonMFG】Other Service|その他サービス
【NonMFG】Software|ソフトウエア・情報処理
สายงานที่เกี่ยวข้อง Customer Service-Receptionist|受付
Sales-Customer Service|カスタマーサービス
General Affairs-Interpreter|通訳
Sales-Sales Coordinator|営業事務
เงินเดือน 23,000THB~25,000THB
สถานที่ทํางาน Bangkok|バンコク
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง BTS Sala Deang
นิคมอุตสาหกรรม -
เพศ Female/女性
อายุ 23~30
ภาษา English: 社内会話可能|Intermediate
Japanese: 説明まで十分可能|Business
Thai: 母語|Native