รหัสบริษัทลูกค้า: 29820
Detail
【Job Description】
▶Receptionist & Customer Service duties:
- Manage front office and greet customers.
- Handle administrative tasks, reports, and complaints.
- Organize meetings, maintain property, and manage operations.
- Process incoming communications and coordinate maintenance.
- Plan special events and manage media creation.
▶Sales Coordinator duties:
- Manage sales documents and transactions.
- Support sales activities and customer inquiries.
- Create and publish advertising media online.
- Provide after-sales support and maintain supplier relationships.
▶Sales Staff duties:
- Focus on acquiring tenants/customers through online channels.
- Develop strategies for customer acquisition.
- Prepare sales reports and promote marketing online.
▶Business Supporter duties:
- Handle visa and work permit processes.
- Pre-notify immigration for 90-day reports.
▶Other Duties:
- Perform additional tasks as assigned by management.
- Arrange team meetings and prepare presentations.
【Qualification】
- Female only
- New Graduate is OK
- Japanese Language Efficiency: JLPT N3 (or equal skill in speaking)
- Good command in English.
【Allowance & Benefit】
- โบนัสประจำปี (ตามผลประกอบการ)
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพ
- เบี้ยขยัน
- ยูนิฟอร์ม
- งานเลี้ยงประจำปี
- ค่าล่วงเวลา
【Working Hour】
วันจันทร์-วันศุกร์, 09.00-18.00
ประเภทธุรกิจ |
【TRD】Medical Appliance|医療機器 【NonMFG】Welfare/ Hospital|医療・福祉 【NonMFG】Other Service|その他サービス 【NonMFG】Software|ソフトウエア・情報処理 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง |
Customer Service-Receptionist|受付 Sales-Customer Service|カスタマーサービス General Affairs-Interpreter|通訳 Sales-Sales Coordinator|営業事務 |
เงินเดือน | 23,000THB~25,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Sala Deang |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Female/女性 |
อายุ | 23~30 |
ภาษา |
English: 社内会話可能|Intermediate Japanese: 説明まで十分可能|Business Thai: 母語|Native |