11.02.2025

Customer Success (SaaS)

รหัสบริษัทลูกค้า: 30495

Detail

【Job Description】
- Explain products to customers
- Support product onboarding
- Support customers to utilize products
- Build relationship with Thai company
- Provide product training for distributors
- Support distributors
- Conduct market research and strategy planning
- Plan and implement marketing strategy

【Qualification】
- Thai nationality
- Any gender
- Age: 28-35 years old
- Business level of English
* Japanese speaker will be advantage
- Basic knowledge about IT or SaaS products
- Able to make relationship with customer
- Experience of direct sales or distributor sales
- Experience of customer success

【Leadership Qualities】
- Initiative: Take initiative in own jobs
- Entrepreneurship: Keep entrepreneurial mindset
- Tenacity: Continue actions until success. Never give up
- Action first: Take action and reflection quickly
- Integrity: Always keep integrity

【Allowance & Benefit】
- Social Insurance
- Transportation Allowance: Actual (1,000-2,000B)
- Mobile
- Bonus
- Training
- health Check Up

【Working Hour】
8.30-17.30 (Mon-Fri)

ประเภทธุรกิจ 【NonMFG】Software|ソフトウエア・情報処理
สายงานที่เกี่ยวข้อง Sales-Sale Rep./Account Executive|営業
Sales-Customer Success|カスタマーサクセス
เงินเดือน 40,000THB~60,000THB
สถานที่ทํางาน Bangkok|バンコク
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง MRT Silom
นิคมอุตสาหกรรม -
เพศ Any/どちらでも
อายุ 28~40
ภาษา English: 説明まで十分可能|Business
Japanese: 日常会話可能|Daily
Thai: 母語|Native