รหัสบริษัทลูกค้า: 30571
Detail
【Job Description】
- Manage dailiy operation
- Train and supervise service staff
- Maintain high service quality and customer satisfaction
- Handle customer feedback and complaints
- Manage sales and cost control
- Oversee reservations and table management
- Handle inventory and supplies
- Create work schedules and manage staff shifts
- Motivate and support team members
- Train new employees
【Qualification】
- Thai nationality
- Any gender
- Any age
- Experience: Restaurant Manager or Service Manager in any restaurant or retail industry
- Skills: Team management, team building
- Personality: Strong hospitality mindset
【Allowance & Benefit】
- Social Insurance
- Medical Insurance
- Meal Allowance 50B / day
- Service Charge
- Saving Fund Support (in-house)
- Discount
- Bonus
- Salary Evaluation
【Working Hour】
9.00-22.30 (Open 10.00-22.00)
2 Shift work (6 day per week)
ประเภทธุรกิจ | 【NonMFG】Food Service|フードサービス |
สายงานที่เกี่ยวข้อง | Service-Restaurant manager|レストランマネージャー |
เงินเดือน | 40,000THB~120,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | - |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 25~38 |
ภาษา |
Japanese: 母語話者とのやり取りが問題なく可能|Excellent Thai: 母語|Native |