รหัสบริษัทลูกค้า: 30753
Detail
【Job Description】
- Provide customer support and troubleshooting of our products.
- Learn new application features/add-ons and test related to the products.
- Present and train on product features.
- Gather requirements from customers.
- Perform Fit & Gap analysis
- Design and develop customizations for the package
- Implement the package
【Qualification】
- Male / Female, aged between 22 - 35 years old
- Bachelor's degree or higher in IT-related field
- Interest in customer support
- Eagerness to learn new software product technologies
- Knowledge of Python, JavaScript, Java
- Knowledge of Databases
- Strong analytical and problem-solving skills
- Excellent interpersonal, communication and presentation skills
- Experience in product support is plus
- System development experience is an advantage
【Allowance & Benefit】
- Social insurance
- Transportation Allowance/Subsidy: 1,550 THB per month (After passing probation)
- Diligence allowance
- Group Insurance (coverage for life, health and accident)
- Annual Health Checkup
- Performance Bonus for Non-Sales
- Retirement Fund
- Funeral Allowance
- Work from home
【Working Hour】
Monday-Friday (09.00-18.00)
ประเภทธุรกิจ |
【NonMFG】Internet / Web Dev.|インターネット関連、WEB製作 【NonMFG】Software|ソフトウエア・情報処理 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง |
IT-System Engineer|システムエンジニア IT-System Analyst|システムアナリスト IT-System Admin|システムアドミン |
เงินเดือน | 45,000THB~55,000THB |
สถานที่ทํางาน | BKK Central|バンコク中央 |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Asok |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Any/どちらでも |
อายุ | 24~35 |
ภาษา |
English: 社内会話可能|Intermediate Thai: 母語|Native |