รหัสบริษัทลูกค้า: 31575
Detail
【Job Description】
- On-site training for Thai users
- Installation of hardware and software.
- Troubleshooting and resolving technical issues
- Providing ongoing customer support and ensuring customer satisfaction.
- Proactively engaging with customers to identify needs and provide solutions
- Documenting customer interactions, issues, and resolutions
- Conducting regular check-ins with customers to assess system performance and gather feedback
【Qualification】
- Thai nationality
- Female better (due to the working hours and the client's industry)
- Age: 22-26 years old
- New graduate are welcome
- Japanese skill (N3 or higher)
【Allowance & Benefit】
- Social Insurance
- Transportation Allowance
【Working Hour】
15.00-23.00 (Work as shift)
ประเภทธุรกิจ | 【NonMFG】Software|ソフトウエア・情報処理 |
สายงานที่เกี่ยวข้อง |
Sales-Customer Service|カスタマーサービス Sales-Customer Success|カスタマーサクセス |
เงินเดือน | 20,000THB~25,000THB |
สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク |
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | BTS Thong Lo |
นิคมอุตสาหกรรม | - |
เพศ | Female/女性 |
อายุ | 22~26 |
ภาษา |
English: 社内会話可能|Intermediate Japanese: 説明まで十分可能|Business Thai: 母語|Native |