รหัสบริษัทลูกค้า: 32510
Detail
                                    【Job Description】
-Assist in the development and implementation of strategies to grow the service business
-Visualize and maintain skill maps for service engineers
-Manage and operate service training programs
-Support the Service Manager in day-to-day operations and planning
-Other assigned tasks
【Benefit】
-Performance-based bonus
-Provident fund
-Social security
-Annual health check-up
-Annual salary adjustment based on company performance
-Group life insurance
-Medical allowance
-Employee uniform
-Lunch allowance: THB 1,500 per month
-Travel allowance: THB 2,500 per month
-Additional support for family needs, such as children’s education fund
-Training and development programs to enhance employee skills and knowledge
-Language proficiency allowance (after 119-day probation period)
N2 = 2,000
N3 = 1,500
N4 = 1,000  
【Working Hour】
Mon. - Fri. 8:30-17:30                                
| ประเภทธุรกิจ | 
                                                        【MFG】Machinery|機械関連 【TRD】Machinery|機械関連  | 
                                                
| สายงานที่เกี่ยวข้อง | 
                                                        Engineer - Engineer|エンジニア Engineer(MFG)-Maintenance|メンテナンス General Affairs-HR / Personnel|人事 Sales-Business Development|ビジネスディベロプメント  | 
                                                
| เงินเดือน | 40,000THB~60,000THB | 
| สถานที่ทํางาน | Bangkok|バンコク | 
| สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง | MRT Hua Mak | 
| นิคมอุตสาหกรรม | - | 
| เพศ | Any/どちらでも | 
| อายุ | 30~40 | 
| ภาษา | 
                                                                                                                English: 社内会話可能|Intermediate  Thai: 母語|Native  |